Awek tudung suka hisap!

Saturday, February 12, 2011 8:50 PM Posted by rizal jabai






gambar ini saja diedit untuk mencetuskan kontroversi
kalau ayat suka hisap,mesti terbayang hisap tetek,
hisap  sesuatu  yang    agak lucah..huhu

bersihkan fikiran anda semua..lalala
sebenarnya  hisap rokok


ini gambar yg sebenar..hehe
awek bertudung  sangat manis dilihat
ditatap dan dicontohi tata susila

bukan isu tudung  yang ingin dipersoalkan

rasa janggal

awek bertudung hisap rokok

mungkin zaman sekarang rokok itu adalah sesuatu yang biasa
tetapi merokok itu tetap membahayakan kesihatan
dah lupa ?
itukan 
AMARAN KERAS KERAJAAN

Apa komen korang kalau
nampak awek bertudung hisap rokok?
bagi ijai, nampak tak manis..
mencemarkan manisnya keayuan bertudung itu

14 Response to "Awek tudung suka hisap!"

  1. MiszFieqa♥ Says:

    ape-ape tah awek tuh..

  2. Mya Amira Says:

    ish-ish.. ape2 jela.. huhu..

  3. FIFIEY LYCHEE MARATION Says:

    segelintir shja wujudnya budaya macamtu. parah. jangan sampai yg lain terjebak tak kira siapapun kita.

  4. Joanna R. Says:

    mmg x manis owh! tp en. mungkin gak tu habit dia sejak x pkai tudung,

  5. APi Says:

    kalau aku memang pantang kalau pakai tudung tapi perangai macam tuttt..

  6. Si PaRi ParA Says:

    mmg sgt kurang sopan,,,jom doa kan mereka spye berubah,,jom3,,:)

  7. ADfeez Says:

    hahaha.. gmbr agak kontroversi.. ekekke...

    dlu2 shock gak tgk pmpuan btudung isap rokok.. skg nie x lg..:D

  8. rizal jabai Says:

    MiszFieqa♥ :awek tu tak sopan..huu

  9. rizal jabai Says:

    Mya Amira :ape2 je la awek tu..hehe..mcm2 skg ni

  10. rizal jabai Says:

    FIFIEY LYCHEE MARATION :betul tu..kita kena bendung sblm ia berjangkit kt org lain

  11. rizal jabai Says:

    Joanna R. :ketagihan yg susah nk dihilangkan..mungkin dia tak sepatutnya merokok ditempat awam

  12. rizal jabai Says:

    APi :penampilan luaran tak menjajanjikan dalamannya

  13. rizal jabai Says:

    Si PaRi ParA :haa.jom kita doa same2..hee

  14. rizal jabai Says:

    ADfeez :hehe..gam,bar tu saje je..ngee..

    nmpak elik dan bkn unik kalau tgk awek bertudung isap rokok..huhu

Related Posts with Thumbnails