maafkan aku..


bile ko nk mnx maap???


haaa.


tu la yg selalu kite pikir..


asik org je wat sala kt kite..


pastu x kn x reti2 nk mnx maap..



tp seda x


bile kite terlintas je

pikiran kite seprti itu..


kite ni lg terok..

biase la org wat sala...


kite ni bkn malaikat....



mst ade wat silap....


kn kte blaja dr kesilapan



let see...


kalo kite ade wat silap..


taw x susah nye perasaan nk mnx maap...


ego yg tinggi



tp jauh disudut ati tu nk mnx maap..


kn bagos...



xkesah la ape die nk pk..

yg penting kite memulakan...

maafkan aku okeh...


kalo kau mmg ade wat sala kt aku pon..


aku tetap nk mnx maap...


sbb aku taw bile masalah terjadi...


sebabnye mst kite berdua yg cipta..


so dedua sala..


so jgn pk..

kalo ade prob kite tggu 1 pihak

je tok mnx maap..


kalo dedua bagos n perfect..

xde la prob tu terjadi..


haaaa


nampak x?

kn dedua yg sala..

tp sape patot mnx maap..


xkesah sape..

yg penting MEMULAKAN......

kt cni aku nk ckp



Kt sume org..



tenkiu sbb sudi denga sorry dr aku..

sekian..

=)

0 Response to "maafkan aku.."

Related Posts with Thumbnails