super natural of me^_^

Wednesday, February 24, 2010 3:59 PM Posted by rizal jabai

aku sukakan alam sekitar..
exited x terkate2

lau aku jumpe gua batu-batuan,

hutan penuh kehijauan,

tasik,sungai dan lautan


dan juge awan dan langit kebiruan..

perghhh boleh jd sawan..

hehe

mmg besh sume nih

mende2 nih mmg menarik perhatian aku

setiap tuh ade keistimewaan yg tersendiri..


ape2 je bahan semula jadi ciptaan yg Maha Esa nih


kita mestilah kagumi
dengan sebangga-bangganye

yg dikurniakan ini adelah rahmat


syukurilah ia da hargailah ia

sebelum terlambat

dunia akan kiamat

tp sebelum itu biarlah kita hidup

di muka bumi ini

dgn rase selamat




aku memang cintakan alam semula jadi

1 Response to "super natural of me^_^"

  1. taqO Says:

    sy pon suke! :D

Related Posts with Thumbnails