sibuk yang kritikal

Thursday, April 8, 2010 3:16 PM Posted by rizal jabai


betul lah..masa memang tidak menunggu kita..

masa itu emas
tapi bukan seperti emas yang boleh digadai dikedai pajak gadai

tempoh praktikal dah pon nak habis..
esok 9hb April 2010 is my last day

aku dah standby buat report nih dari 11hb Januari lagi
semalam baru selamat diprintkan

hehe..selamat

kaki aku akan melangkah keluar dari jabatan ini
sebelum belah
aku kena siapkan report aku untuk diserahkan kpd lecturer tersayang

huhu..
paling nipis report mestilah 50 muka surat keatas

kalau tak kena pancung..huwaaaaaaaa

alhamdulillah atas tunjuk ajar dan sokongan dari rakan sekerja disini

aku dapat menyiapkan final report dengan jayanya

yeeppiiiiiii

ini bukan pengakhiran

tapi permulaan baru dalam kamus hidop aku
setelah 3 tahun belajar dikampus

banyak lagi anak tangga akan ku tempuh..

rase cam nak naik lif je...

tp usaha tuh kan tangga kejayaan

hehe

tangga pon tangga lah..

17 Response to "sibuk yang kritikal"

  1. rossoneri Says:

    wohoooooo...selamat menempuh alam seterusnya, samalah kita..huhuhu

  2. rizal jabai Says:

    jgn alam barzakh plak..huu...
    alam seterusnye moge2 penuh warna warni..heee~_^

  3. taqO Says:

    salam.
    hehe,betik tu.
    dunia sebenar baru nk bermula.
    slamat bertempur wahai sahabat. :)

  4. rizal jabai Says:

    taqO :
    pertempuran yang perlukan persiapan peluru mental...bazuka fizikal..tropedo iman dan segala-galanya..huuu

  5. F U N F A B U L O S I T Y Says:

    seronok dapat tahu ijai dah selamat menjalani praktikal tuu
    mesti rinduu kat dorg pasni kan? ;D

  6. rizal jabai Says:

    F U N F A B U L O S I T Y :
    alhamdulillah...
    dex mst rindu gyler...hohoho..xde da org nk blaje pasnih..ahahhaa

  7. BELALANG Says:

    wah... bestnya da nk bis praktikal... hehehe
    bllg nie bru je nk stat... =)

  8. rizal jabai Says:

    BELALANG :
    gud luck ye...moge selamat abis dgn jayanye..=)

  9. BELALANG Says:

    mekasih.... heheh =)

  10. rizal jabai Says:

    same2..nnt belalang belanja la kopi buatan belalang..hehe

  11. t a u f i k Says:

    dah abis praktikal eh? all the best.
    my turn plan this july.. sighh

  12. rizal jabai Says:

    t a u f i k :
    moge bejaye ngan selamatnye nnt..heee..chaiyok

  13. cik eykameow :) Says:

    hhehe. mesti berjalan lancar ni . :)

  14. rizal jabai Says:

    cik eykameow :) :
    alhamdulillah~

  15. Afzainizam Says:

    Salam dari kami…
    http://firestartingautomobil.blogspot.com
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    hah nak print paling kuang 50 pcs uihhhhh dahsyat beb.... kira kritikal punya asigment report lah ni....

    aku rasa naik lif tak mencabar kut tapi kalau ko terjun bangunan mencabar....

    moga report ko tu berjaya menambat perhatitian lecture ko ye... g.luck

  16. rizal jabai Says:

    Afzainizam :
    hehe mmg kritikal..pasal terjon bangunan tuh..itu rutin aku time lapang..hahaha

  17. Anonymous Says:

    haha..oklah tu..at least ada pencapaian ko..
    aku ucapkn tahniah...bangga aku dgn ko...

Related Posts with Thumbnails