dulu kita berdua...sekarang..(part2)

Tuesday, April 6, 2010 10:45 PM Posted by rizal jabai
air mata kawan 1 mengalir tanpa henti,
tiada kata-kata..air mata mengalir tanpa dipinta
dalam hati terdetik

"bahagianya aku...dia cintakan aku!!!"
terasa nak melompat sampai ke awan


tapi apakan daya..
terjatuh dari awangan
tersedar dari mimpi indah

hidup dah tiada arah

apakah semua ini mimpi??


kawan 1 :
ape semua ni??tuhan tu tak kesian kan aku ke?

kawan 2 : Asstagfirullahaladzimmm...mengucap woii,ko nih nak murtad ke?
ini ketentuan namanye,kau kena sabar


kawan 1 : nak sabar camne..aku dah tak ada semangat nak hidup,kau tak faham

kawan2 : memang aku tak nak faham..
perangai sewel kau yang tak sedar dek untong nih...
bersyukurlah..sekurang-kurangnya dia cintakan kau
tapi Allah itu lagi Maha Penyayang,
malah cinta itu kurniaan dariNya..
perasaan dalam hati kau tu kurniaan istimewa dariNya..
sedarlah woii..
ke kau nak aku hentak kepala kau dgn batu baru kau nak sedar??haaa





kini baru aku sedar...

cinta itu tak semestinya bersatu

cinta itu bukan lah maksod kita memilikinya


kerana kita milik Allah dan kita akan kembali kepadaNya



p/s: tetiba baru sedar org yg aku rindu tak rindu kat aku pon..huuuu
nak baca part 1 klik sini part 1

15 Response to "dulu kita berdua...sekarang..(part2)"

  1. FiesyaaChacha Says:

    :"(

  2. cikwanik Says:

    wuwu.. sedih la pulak entry neh..da r dok dga lagu aku sakit neh

    sobsobsob..

  3. rizal jabai Says:

    FiesyaaChacha :

    T_T

  4. rizal jabai Says:

    cikwanik :
    huu..denga la lagu penawar ubat ke..moge cpat baik dr saket..hee

  5. ~~dieylah~~ Says:

    jgn sdeh2...senyum slalu..huhu..:D

  6. rizal jabai Says:

    ~~dieylah~~:
    cinta tu abadi..mampu wat sesape tersenyum menagis..

  7. ParkAir Says:

    sedehnya weh, sabar2 nanti ada pengganti.

  8. rizal jabai Says:

    huu..pengganti....tak terganti..huu

  9. F U N F A B U L O S I T Y Says:

    hmmm-ijai byk2 bsbar-yg penting....
    be fab!have fun beb!

  10. Afzainizam Says:

    Salam ziarah salam muhibbah dari
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    PUISI CINTA AIR MATA

    Jangan engkau titiskan air matamu ......wahai manis ku!
    Jangan engkau murungkan wajahmu ....wahai manis ku
    Jangan engkau kurungi diri mu ............ wahai manis ku
    Kerana aku…..
    Tidak akan dapat meneruskan hidup ku ini
    Untuk melihat engkau
    Terus berduka!

    cinta itu terur subur ngan air mata.... cari lain lah beb

  11. rizal jabai Says:

    F U N F A B U L O S I T Y :
    hiop mmg kne fab..heee

  12. rizal jabai Says:

    Afzainizam :

    puisi ITU mmg penuh air mate

    T_T

  13. Ery Farieha Says:

    sabar
    stp kejadian ade hikmahnye
    jgn smpi lupe Allah =)

    psstt comey kucing tu

  14. rizal jabai Says:

    terima dgn redha...
    Allah dihatiku...

    kucing tu comel cam shaye..
    heee

  15. nurkaloi Says:

    siyezzz jiwa + kacau....

    ku puwn baru tersedar *org yg ku rindu tak rindu kat aku puwn...ciss

Related Posts with Thumbnails