pernah tak anda terlanjur?

Wednesday, July 21, 2010 10:20 PM Posted by rizal jabai
pernah tak anda terlanjur?

silalah mengaku wahai teman-teman ku

sekarang semua muka alim,bertudung bagai

tapi semuanya ' pernah' kan

apa ijai dah gila ke tanya soalan tak senonoh nih

ok fine semua tak nak mengaku

ijai dengan bangga dan rasminya
mengaku telah terlanjur ..

terlanjur jatuh cinta

ok sila ulang ramai-ramai

T.E.R.L.A.N.J.U.R C. I. N. T.A

ok..sila maki dan sila marah ijai ramai-ramai

hehe
saja rindu nak buat saspender..ngehngeh

pengalaman jatuh cinta memang best
mandi tak basah..tapi mimpi basah..

ahaha air liur basi lah tu meleleh lenjun,,ngeeeee~
jangan pikir lain lak ye

hidup rasa happy sentiasa..
nak makan ingat dia,
nak tidur ingat dia..
nak berak..oppssss..hahaha
bila kita admirer kat seseorang itu
susahkan untuk kita luahkan dan bagi tau
yang "Aku Suka dan CINTA mati kat kau"

tapi kenapa?
zaman sekarang kan dah moden..tak kan nak tunggu
mak pinangkan pulak kan
haishh..

nanti melepas padan muka kau..haha

bagi ijai,bila kita menyukai seseorang..susah utk kita bagitahu perasaan kita

kerana kita tak bersedia utk di reject

kau gila ke?baru kenal dah cakap I love You

ish3.

so sampai sekarang ijai masih sayang dan masih termimpi-mimpi pasal sidia

si dia?
entahlah tahu atau pun buat-buat tak tahu je

apa nak jadi jadilah

nantikan apa kesudahan kisah cinta ijai ini di lain hari mungkin tahun depan kot

kepada anda semua..dah luahkan isi hati anda?
bersedialah dan hadapilah cinta itu

jangan nafikan cinta itu kalau kita sendiri belum merasainya


*bila dah kemaruk.apa orang kata pun kita buat tak tau,yg kita tau.AKU SUDAH JATUH CINTA

53 Response to "pernah tak anda terlanjur?"

  1. Ery Farieha Says:

    gambar sexy nyee
    auwwwww!

  2. rizal jabai Says:

    Ery Farieha :haha..sexy..sila tutup mate ye..hehe

  3. Aidi-Safuan Says:

    pergh. hot siot gambar tuh! terus aku jadik gay! :P

  4. Yua Zawa Says:

    ~mmg suspen masa mula2 bca entry ni. isy2..
    ~owh siapakah gadis bertuah itu ijai? haha
    ~pic yg sexy.... ngeee hehe

  5. rizal jabai Says:

    Aidi-Safuan :siot je...mmg hot terbakar ko tau..hahaha

  6. Ery Farieha Says:

    aidi GAY!!

  7. rizal jabai Says:

    Yua Zawa :hehe..dh lame x wat entry saspen..rinduuuu..huu
    sexy?

    *malu plak..nnt jai ttup aurat ok...hehe

  8. Mas Says:

    bagi mas,kalau kite dah suka kan seseorang tu, jgn la cepat2 nak beritahu dia. berkawan rapat dulu n kenal diri masing2. keep it up ijai~
    =)

  9. rizal jabai Says:

    Ery Farieha :
    aidi GAY..melepaslah ery..huu

  10. rizal jabai Says:

    Mas :ijai setuju kate2 mas..kenal dulu dan selami hati org tu..betul ke dia sesuai dgn kita..atau slow2 kita tambat hati sidia..kann..hehe

  11. molmolla Says:

    ngahahahah!! nk jd gay pulak dahhhh si aidi nih. kau lah ijai letak gmbr tuh :))

  12. rizal jabai Says:

    molmolla :
    hahahahaa..aodi tu mengade...potong "menda" dia kang tau la...hahaha

  13. tricksrex Says:

    haha
    sexy abes pose ijai

    pernah terlanjur mencintai seseorang sampai amek masa 2 tahun nak menerima orang lain

  14. Adam Haiqal Says:

    bagaimana kalau terlanjur dalam konteks 'SEBALIKNYA'??;p

  15. rizal jabai Says:

    tricksrex :
    hehe..pose sexy yg gila lupa diri..hrp maapkan la ye..huuu
    perasaan terlanjur mencintai nih susah nk buang kalau dh sebati dlm diri..hrp ijai tabah lah lau nk melupakan 1 ari nnt..huuu

  16. rizal jabai Says:

    Adam Haiqal :terlanjur yg betol2 tu ke??
    opps no komen..hehe
    apa2 pon skg unexpected..so kne pandai2 la bwak diri..heee

  17. Cik Azieta Says:

    klw dh suka kat owang 2...
    jgn tggu lm2..
    nnt di kebas owang..
    hehehe:)

  18. rizal jabai Says:

    Cik Azieta :
    teringat kt lagu..jgn tunggu lam2.nnt lama2 diambil org..hehe
    insyallah lau dh jodoh x kemana kan :)

  19. M a W a D D a H Says:

    wahh...ijai dah jatuh cinta...

  20. rizal jabai Says:

    M a W a D D a H :
    aah jatuh tersungkur nih..hehe

  21. miMiE aZiMaSK ^V^ Says:

    hihihihihi suspend jee..

    tapi best kan admirer admirerr nie..
    mie masa kat uitm dulu pernah admirer giler kat sorang mamat nie...

    la nie.. dah 6 thn usia perkahwinan kami..

    i loike... :D


    // klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

  22. din Says:

    arrrgghhh terlanjur palk sampai sini he he

    Bahan Bacaan Terlanjur
    Log Gunung Tahan Trail
    Climb Mount Kinabalu Malaysia

  23. NGoNgexz Says:

    aku pernah terlanjur beb..terlanjur..
























    skodeng org ...hahaha

  24. Hariz Says:

    JATUHHHHHH TANGGGA

    Terumbu Karang Mula Mati

  25. NaNaJoe Says:

    kalo nak kate ni gambar terlanjur ijai pon orng lain caye taw.. muahahha~~ lariiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~~~~~~ :P

  26. rizal jabai Says:

    miMiE aZiMaSK ^V^ :wahh best nye story admirer tu bhagia end of story..:) i like

  27. rizal jabai Says:

    din :terima kasih diats ketelanjuran anda :)hehe

  28. rizal jabai Says:

    NGoNgexz :skodeng org pon dikatakan terlanjur ke?ko mmg berniat kan nk skodeng orang kan ngexz..hehe

  29. rizal jabai Says:

    Hariz :
    jatuh tangga x rase pape..jatuh cinta kne himpap tangga lg x rase pape..hehe

  30. rizal jabai Says:

    NaNaJoe :hahaha..nana saje je kan..ni posingmaut..sape tgk pon leh maut..hehe..sori aksi ini diluar batasan gila glamor..hehe

  31. Chaon Cornerz Says:

    ijai.. tak sabar2 nak rasa nasi minyak nie.. bile lagi ijai..? hehhe.. cari la yang betol2 kita suka.. bila dah terlanjur cinta susah nak berpatah balik..

  32. rizal jabai Says:

    Chaon Cornerz :hahaha..lawak tol la ko nih chaon..aku tggu nasik minyak ko dulu ok..nasik lauk limau.haha..mmg kne carik betul2..setakat ni dh 3 kali terlanjur cinta..mmg sakit..huuu..hrp kali nih ade la sinar bahagia..ececece ;p

  33. adrinaqamarina Says:

    eh ijai kte suke ijai la! boley ta confess camtu...haha~ maen3 je

    susah la kalo nak confess kat dye yang kte suke dye...adoi...hubungan yang skunk oke takut jadi tak oke sebabkan confession tu...

    wewitt...aksi mangga tu...posing maut gitu...

  34. darkbatman Says:

    ak penah terlanjur.
    terlanjur kata...

  35. rizal jabai Says:

    adrinaqamarina :wah suka jugak la kt awak..hehe

    eh men2 je..
    btol2..hubungan yg sedia baik,kdg2 leh jd renggang sbb kita dah umumkan kita suka kt sidia..so..ape aptot kita wat..huuu

  36. rizal jabai Says:

    darkbatman :elehhh..ye ke..ok aku SANGAT PERCAYA..hahahahahaha

  37. Encik Tikus Says:

    aku terlanjur cinta kepadamu..dan telahku berikan seluruh hatiku.. hehe ;)

  38. taqO Says:

    Salam.
    keh3..ijai..
    pe kes ni..sume suke tgk pic ko je.
    Ahaks~ :DD

    p/s : leh knal kan sesape utk aq?
    aq blom telanjur lagi.. :P

  39. rizal jabai Says:

    Encik Tikus :haha..wah rossa dtg blog aku wehh..terharu kaki ku..ngeeeee~

  40. rizal jabai Says:

    taqO :hahaha..iwa sume tgk pic je..malu dol..aku bukak aurat..ahahaha..weh ade byk nih..nnt aku bg ko selonggok ok..heeee

  41. echah mashuri Says:

    pergh...gmbaq,,,hihi..
    tlnjur cinta kah...haha

  42. rizal jabai Says:

    echah mashuri :heehe..gambar itu agak serabot ke overan dlm berposing..hrp bersbarlah melihatnye..huu..aah mmg terlanjur CINTA..sgt best..hehe

  43. diana Says:

    aku tak bace pun entry telanjur ni lagi..aku pokes kat gambo je..
    sheksiiiii>>.awww awwww

    ha,...bace dah..
    pernah le terlanjur..
    terlanjur ketiduran..bulan pose lak tu..
    tak bangun sahur..
    hehe..

  44. rizal jabai Says:

    diana:
    haha..terlanjur tgk gambar dulu ye..hehe..dulu same gak terlanjur tdor bln pose...dgn harapan bile terjage dh time berbuka..hekhek..makruh je pose time tuh..haha

  45. Aidi-Safuan Says:

    hahahaha... ery, melepas ke? :P

  46. rizal jabai Says:

    Aidi-Safuan :aah ery melepas..ko pon melepaskan kentot watpe..adehh..ahahahaha

  47. dunspeak♥ Says:

    haha gambar hott! ekekeee

  48. rizal jabai Says:

    dunspeak♥ :
    haha..aah hot..hot berjemur kt matahri..tp sejuk sbb celop lam kolam..hehe

  49. pu3mas89 Says:

    bila kita admirer kat seseorang itu
    susahkan untuk kita luahkan dan bagi tau
    yang "Aku Suka dan CINTA mati kat kau"

    STUJU BANGET !!!!!!

  50. rizal jabai Says:

    pu3mas89 :huu..setuju yg bagus...so bile nk luah ea..rasenye bila betul2 da ready,,hrp time tu lom melepas la..heee

  51. RaMa2UnGU Says:

    perggh..posing maut tu ek..hehe

    well..btol la tu.bila dlm hati ada taman suma pun bertaman22 jugek..hehehehe..

  52. rizal jabai Says:

    RaMa2UnGU :haha..aah sgt maut tu posing...sila tebeliakkan mata anda..hehe

    berbunga-bunga smpai bole bukak taman bunga..hehe

  53. d great bowler. cehh. Says:

    hakhak! gambar xboleh blahh. dah macam gayboy pun ada.

    ooops! hehe.


    nway, mengikut pengalaman saya, kalau baru kenal, baik jangan declare lagi. kalau saya lan, kalau saya ye, diulang, kalau saya, saya xsuka cepat, mcm rushing pe benda tah. bukannya trus nak declare gitu. kang bila kita xready nak declare, laki lak dah mintak declare, pasaan tu berubah, sbb baru nak berbunga2. err, itu kalau saya la. biar pasaan dua-dua berbunga2. saya berbunga, dia pun berbunga.


    err, pnjg lak taip. oke, tu je .

Related Posts with Thumbnails