catwalk jadi model...artis dan MASIF 2010

Monday, September 20, 2010 1:09 PM Posted by rizal jabai
Natasha Hudson  ni  tinggi  sebab kasut  tumit  dia  sangat  tinggi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera
harap  semua  sihat
dalam kita berhari raya
ijai sempat  jalan-jalan kat Pavilion
ijai berada di MASIF 2010(Music, Art ,Style, International Festival)
bukan sebab nak catwalk..huhu
saja nak saksikan acara yg kali pertama dibuat di Malaysia  ini
dan nak jumpa artis..heheMASIF iaitu Music, Art ,Style, International Festival
mengadakan  pertunjukan  fesyen
banyak pakaian rekaan pereka terkenal seperti
Rizman Ruzaini,Amir Lokman,Calvin Thoo,Raffiey Nasir dan  ramai  lagi
lagi istimewa.pakaian digayakan oleh artis terkenal tanah air


Intan Ladyana yang  sangat  comel..Kamal Adli  jangan  marah  ye


Vanida Imran sebijik macam primadona,menggayakan busana rekaan  Rizman Ruzaini



Alyah  yang mengenakan busana rekaan  Raffiey Nasir


Kalau Amran Ismail  dah pencen  jadi  model,ijailah pengganti beliau..hahaha


Isma AF  buat persembahan menghiburkan tetamu yang hadir


comel  sangat  Heliza  buat  muka  macam tu..hehe


Nita  yang  sangat sempoi
Kesimpulanya.majlis seperti  ini  mungkin akan dijadikan acara tahunan
untuk beri peluang kepada pereka tanah air  memartabatkan
industri feyen Malaysia ke peringkat antarabangsa
selain  itu  majlis  seperti  ini
bagi peluang kat ijai  berjumpa dengan ikon,model dan artis  yang  diminati
kepada yang lain-lain
jangan lepaskan peluang..hehe

jumpa lagi tahun depan,insyallah next year ijai yang akan catwalk hehe

32 Response to "catwalk jadi model...artis dan MASIF 2010"

  1. Ery Farieha Says:

    model pulak!

    ijai memang berbakat
    hahahaha

  2. rizal jabai Says:

    ery farieha :haha...berbakat ke?berbakat berangan je ,,wahahaha

  3. Encik Tikus Says:

    bila nak capture dgn lady gaga plak ?

  4. tiafazunia Says:

    wahh wahhh!
    makeeennn maju!
    sume tempat ade ijai neh!

  5. rizal jabai Says:

    Encik Tikus ;nk jmpe lady gaga kne pkai bju daging..mungkin daging tikus yg akan digunakan nnt..hehe

  6. rizal jabai Says:

    tiafazunia :hehehe..insya'allah akn dimajukan lg..(dh mcm bisnes plak)hehehe

  7. I n n z Says:

    err awal ashaari tade ?
    ;D

  8. rizal jabai Says:

    I n n z :awal tak ade..tp ijai ni kan dh mcm muka awal..ahahahahahahahaha

  9. adrinaqamarina Says:

    haha. nak gelak baca komen encik tikus. gaga bila ag ijai? haha

    oke dah lupa nak komen pe tadi. haha.

  10. rizal jabai Says:

    adrinaqamarina :mmg nk kne ngap ngan kucing en.tikus tuh..hahahalupe dh?xpe2..dh igt nnt komen la balik,..heehe

  11. Hizami Rahim Says:

    wah.
    ijai,
    hang berjinak-jinak nak jadi artis ek ?
    good luck lah.
    hehe.
    :D

  12. hamzah ian Says:

    kenapa gua mcm nmpk lu ada tetek????

    har har har..

  13. rizal jabai Says:

    Hizami Rahim :hahaha...x jinak lg..masih liar..wakaka.xde bakat...berangan bole lah.. :P

  14. rizal jabai Says:

    hamzah ian :ko mcm xde tetek??
    ko igt aku pkai silikon ke?cesss
    dush3x..dada aku mmg bidang dan besar..aku x wat pape..mmg natural..hahaha..mengong ko

  15. Anip™ Says:

    cumel nyer heliza tu...

  16. rizal jabai Says:

    Anip™ :betul2..heliza comel gilerrrrr...mate dia boolat :P

  17. we trust in arshavin Says:

    klu aku da ketar lutut tu jai..bkn kata nak bergmbar sma, nak msk dekat pon ketar2 dah.hahaa

  18. rizal jabai Says:

    we trust in arshavin:hehe..ye ke...lutut tu tgh menari tanggo kot..ngeeee :P

  19. YuSeNzE - KniGhT Says:

    sape we trust in arshavin tu?? hahha..

    aku sama la dgn w.t.i.a kat atas.. sbb aku kan seorang yang amat pemalu, dpt amik gambar ngan ijai pon da kira ok.. hahha..

  20. APi Says:

    boleh masuk maskulin ijai pas ni..

  21. rizal jabai Says:

    YuSeNzE - KniGhT :
    hahaha..nyesal copy paste name pjg berjela tu..last2 bile bukak..jijan punye..hampeh punye name..wahahahahaha...yus nape x mntak cop jari kaki aritu?hahaha

  22. rizal jabai Says:

    API : hehe...nak masuk gak aritu..tp bdn gendut..x lepass nk masuk..huhu..member baik ijai masuk maskulin name dia nizar..keluaran terbaru maskulin ade muka kwn ijai tu :P

  23. Nur Hawa Mohd Zin Says:

    pergh!!!! jumpa lagi artis......

  24. rizal jabai Says:

    Nur Hawa Mohd Zin :hehe..hobi adelah aktiviti yg kita suka buat di waktu lapang..nge~

  25. Nurulbadiah Lai Says:

    ijai..muke awk mmg ade market..bile ade market leh buat duit..bile ade duit..bg kat saya sket boleh?hehehehe..

    btw..bile awk nk bergmbar ngn sy lak?sy bukan artis..tp sy kawan awk:P

  26. rizal jabai Says:

    Nurulbadiah Lai :tenkiu ye..hrp ade la peluang utk sy dpt rezeki..hehe
    awak sy pun nk ambil gmbar dgn awk..sy sayang kawan-kawan saya :P

  27. ✿nenek moden✿ Says:

    comelnyeeeee helizaaaaaaaaaaa.....

  28. rizal jabai Says:

    ✿nenek moden✿ :heliza comel sgt mcm ijai..hahaha

  29. elmo blurb Says:

    posing same je ijai.. ngee

  30. rizal jabai Says:

    elmo blurb :haha..nk posing cmne lg..hehe..kang mengalahkan artis lak..huhuhu

  31. rizal jabai Says:

    elmo blurb :haha..nk posing cmne lg..hehe..kang mengalahkan artis lak..huhuhu

  32. el Says:

    terkezut tgk nita..igt negro mn sesat kahhhhhhhhh

Related Posts with Thumbnails