Awek tinggi,nafsu tinggi?

Wednesday, February 2, 2011 1:15 PM Posted by rizal jabai

awek tinggi ni memang cun
meletup
muka iras2 Rozita che wan

awek tinggi..nafsu pun tinggi?
nafsu pa?
nafsu seks?
nafsu makan?
nafsu berhias?
nafsu berangan?

semuanya terletak pada diri masing-masing

kos menjadi awek tinggi ni memang tinggi,kalau nak buat baju kurung kena beli kain berjela-jela

awek mat saleh yang ijai jumpa ni lain..baju sesingkat-singkatnya menjadi pilihan.hee


orang kata kalau awek kita lebih tinggi daripada pasangannya

itu tanda murah rezeki namanya

apa pendapat korang?

*tinggi ijai 173 cm.. awek ni tinggi setinggi-tingginya tak sempat ijai nak ukur..huu

13 Response to "Awek tinggi,nafsu tinggi?"

  1. jaya jr Says:

    haha..nafsu yang marabahaya

  2. AiDa AzRyN Says:

    tinggi giler siot! @.@

  3. ..hizamirahim.. Says:

    tinggi gile.
    dasat ah.
    atau ijai yg pendek sgt?
    haha.

  4. hamzah ian Says:

    gaya ko ambik gmbr same je.. takde gaye lain yg lebih menarik?

    hahaha

  5. Encik Tikus Says:

    pehh di dada tue

  6. y-A-n-A Says:

    tinggi nye!! nk pandang pun kena dongak.. =.='

  7. aima in luv Says:

    dh tinggi pakai plak kasut tinggi... mmg brtambah2 tggi ar.. &_&

  8. Cik Kyla Says:

    tak pe murah rezeki :P

  9. ~~zAnAfAhMi~~ Says:

    ke org sebelah tu yg rendah? haha...tinggi gila minah tu, rasa mcm susah nak cari psngan kt Malaysia ni..

  10. DeaN_DiaN Says:

    tinggi siut...
    cm x caye jer... =P

  11. EIPUL Says:

    tingginya minah saleh tu
    dia model ke? macam familiar muka dia

    haha

  12. myFirdaus Says:

    amek ko.... berbeza seyh... kah3

  13. ame elms ! Says:

    ohhmy , tinggi nye :O

Related Posts with Thumbnails