Costume Party @Budiey #Tolong Awek aku Pontianak

Sunday, July 3, 2011 10:11 PM Posted by rizal jabai
 
 eksklusif di Menara Kuala Lumpur Budiey dengan kerjasama Tayangan Unggul
mempromosikan Filem "Tolong Awek Aku Pontianak"

Bertemakan Costume Party semua hadirin yang hadir tampil dengan tema hantu yg comel comel..
ijai sempat pakai lipstik hitam tajaan bontot kuali je..haha

farahwahida membuat persembahan dengan menyanyikan lagu Jangan tanya aku lagi

Farina AF 8 turut hadir


Liyana Jasmay juga berlakon dalam filem ini

bidadari milik zahiril adzim,shiera Ayob

shylla Hamzah tampil dengan persembahan single terbaru "Patah Seribu"

Zahiril Adzim pelakon utama Filem " Tolong Awek Aku Pontianak"

Nantikan Filem ini di panggung
Tayangan serentak seluruh Malaysia
bermula 07 JULAI 2011

terimakasih kepada Budiey.com  atas penganjuran party yang meletop ini

nota kaki: terserempak dengan #retis blogger Taufiq helios & Yana Nanako tapi tak sempat nak bergambar dengan mereka,kena sorok ngan hantu kopek kot..hehehehe

5 Response to "Costume Party @Budiey #Tolong Awek aku Pontianak"

  1. @taufiqhelios Says:

    perghh..awal awal kamu balik tdtgk2 da lesap..

  2. rizal jabai Says:

    @taufiq helios: aku balik awal sebab nak gi besday anak abby abadi..huhu

  3. aslann Says:

    untunglahhhhhhhhhhhh~

  4. rizal jabai Says:

    aslann... untung tong tong..hahahahaha

  5. Unknown Says:

    huaaa untunglaaa #retis :P

Related Posts with Thumbnails