GAMBAR SUASANA KL LENGANG kerana BERSIH

Saturday, July 9, 2011 10:38 AM Posted by rizal jabai
 BERSIH
Demonstrasi untuk membersihkan apa yg kotor
den pun tak paham politik ke apa ke sume ni
tapi impak dari Demonstrasi Bersih ini mengakibatkan Kuala Lumpur Huru hara
jalan jem,sesak,jalan ditutup dan bermacam masalah lagi
hari ini 9 julai 2011
suasana di Kuala Lumpur 
**    **
bunyi cengkerik takde

-Lengang-


lengang x?


jom kita guling2 kat atas jalan raya ni


PDRM  setia berkhidmat

Sekatan jalan memeriahkan suasana
kenderaan dengan bahagianya beratur menunggu giliran utk catwalk depan Polis


Moral of the story : jalan raya yg lengang tu boleh dicuci dengan bersihnya kerana takde kereta yg lalu lalang padanya hari ini
sekian

Credit picture from my fren
Hellry Harith

7 Response to "GAMBAR SUASANA KL LENGANG kerana BERSIH"

  1. akmalhilmi Says:

    kite jln taman je
    hahhaa

  2. rizal jabai Says:

    akmalhilmi: jalan berdating ke??hahaha

  3. fierapirot Says:

    ijai jom kite pi cuci jalan cari duit lebih...hahahaha

  4. rizal jabai Says:

    fierapirot : jom fiera...awak cuci ..saya lapkan ..hahahaha

  5. Aman Ibrahim Says:

    betul3!! jln raya yg lengang tuh boleh dicuci dengan bersihnya tanpa sebarang gangguan haha..

  6. flyz Says:

    bukan senang nak clearkan jln KL

  7. A M E ! Says:

    woww . ame tak pernah tengok KL selengang ini . :O

Related Posts with Thumbnails