jumpa Shahir AF tepi jalan

Monday, September 6, 2010 12:05 AM Posted by rizal jabai
 ini  kisah  benar ,jumpa  Shahir posing  tepi  jalan
eh  rasanya  tengah  tolong JKR  turap  jalan  kot..hehe

sebenarnya  Shahir  tengah  mengagihkan  bubur  lambuk  
di tepi Hospital KPJ healthcare  Shah Alam
memang  bertuah  ijai
dah  sampai  sana,bubur  lambuk  dah  habis
(dalam  hati,shahir  nanti  belanja  ijai  bubur  Mac Donald  okeh!) haha
apa  lagi
 "Shahir  jom  bergambar!"
ngeee

so  dengan  selamba  ijai  halau  semua  yang  ada
eh  korang  semua  tak  reti-reti
bubur  lambuk  dah  habis..hahaha
so  sekarang masa  untuk  bergambar..wakaka
ke  tepi ketepi  gergasi  dah  datang  nak  bergambar  ngan  shahir..hehe

macam  biasa..memula  memang  akan  dapat  snap  sipi  je..huu



lepas  tu  kena  tunggu  giliran..ramai  peminat kena  beratur  nak  bergambar  ngan  ijai  nih..hahaha


okeh..akak  senyum ye..hihihi


lastly..memang   ijai  punya giliran..Shahir  ajak  guling-guling  kat  jalan  raya..hahaha



p/s:pengajaran cerita
sila alert dengan persekitaran anda,mungkin ada artis yang tengah berkebun disekeliling anda,tak pun mungkin anda adalah artis yang akan ijai terjah..hehe

34 Response to "jumpa Shahir AF tepi jalan"

  1. Ery Farieha Says:

    hahaha
    padahal mmg da tau dia edar bubur lambuk kan?
    buat2 TER konon :P

    aaaaaaaaaaa jeles!!

  2. Encik Tikus Says:

    ceh~ artis lagi. minx2 pasni dgn rosnah mat aris pulak.

  3. rizal jabai Says:

    Ery Farieha :alaa..ery tau plak..kantoi..hahaha

  4. rizal jabai Says:

    Encik Tikus :wahh rosnah mat aris tu artis pujaan ke?nnt jai kim salam sayang kat dia ok..hehe..jgn nangis lg ok..ngeeee

  5. atok Says:

    dan artis lagy. bley jadi artis dah kau ney haha

  6. rizal jabai Says:

    atok :ini je yg aku mampu..huahuaua

  7. Hizami Rahim Says:

    tahu takpe.
    tipu dosa okeh.
    haha.
    :P
    lepas ni siapa pulak?
    erk.

  8. rizal jabai Says:

    Hizami Rahim:hahahaah..tak tipu..berangan je nih,,,hahaha
    pasnih..siapa ye?
    tungguuuuu.ngee

  9. adrinaqamarina Says:

    haha, sokong dengan encik tikus.

    ijai kena tukar jadi blog terjah la pulak. eh mana baju melayu ijai? baru sedondon dengan shahir.

    ala, akim tak de ke.

  10. ProfHariz Says:

    ijai terjah saya artis nie.. hahaha
    bubur lambuk? abis x agih~

  11. Afzainizam Says:

    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    ----==--Salam Aidilfitri---==----
    --=== Maaf Zahir & Batin ===--
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
    HA..BACA PANTUN NI DENGAN NADA DAN INTONASI YANG BETUL....

    kelantan...
    Make ikke cicoh budu
    Jange lupo tamboh satar
    kelik rayo taksir laju
    Nanti rayo dale sepita

    Terengganu...
    Makang ubi jamang jepong
    Makang kepok cicah cuke
    Bulang pose mung bengong
    Bulang raye mung gile

    Pahang...
    Sepadan Pahang singgah berbuko
    Nasi dagang ikan patin
    Jange mu masam muko
    Raya makan rendang sadin

    Johor...
    Cegitu cegini awak suke
    Awak suke kite cerie
    Esok luse hari raye
    Sama-sama bersuke rie

    Melaka...
    Hawau kau berak merate
    Kaki bengkak ulau patok
    Kalu balik naik kerete
    Jangan pandu kalau ngantok

    N. Sembilan...
    Masak lomak cili api
    Campo dongan daun turi
    Hari rayo kolumpo sopi
    Tinggal penyamun dongan pencuri
    org kolumpo jgn kocik ati!!)

    Selangor/K.Lumpur...
    Wa cakap lu wa tak tau
    Tapi wa tipu sama lu
    Raya jangan buat tak tau
    Angpau ada bagi gua dulu

    Perak...
    Gulei tempoyak ikan mayong
    Deroyan busok tebok tupei
    Pandu hemat ingat kampong
    Ase(Asal) teman selamat sampei

    Kedah...
    Aloq Staq terketaq-ketaq
    Lapaq perut makan pau
    Macam mana tak ketaq
    Kena paksa bagi angpau

    Penang...
    Nasi kandaq kedai mamak
    Anak mami juai pesemboq
    Lepaih raya jgn dok triak
    Kalu ceti mai kot dapoq

    Perlis...
    Padangbesaq kecik aja
    Tempat siamlalu lalang
    Hari raya kita berbelanja
    Jangan sampai menambah utang

    Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

    Joommmm balik kampung kita berhari raya... Pesanan kami berhati-hati ketika dalam perjalanan pulang kekampung halaman... ingat orang yang tersayang yang menanti kepulangan anda...

  12. rizal jabai Says:

    adrinaqamarina :wahh adrinaqamarina ngan encik tikus nih peminat setia rosnah mat aris rupanya...ijai sgt kagum dgn idola kamu berdua..(hehehehehe)
    ijai x sempat pkai bju melayu..sebab nk kejar bubur lambuk..huhu.nnt jai nk join nas terjah tu..hahaha

  13. rizal jabai Says:

    ProfHariz :nanti ijai akan terjah punye..hahaha
    (bubur ntah kemana,yg penting bergambar dgn shahir)hahahahaha

  14. rizal jabai Says:

    Afzainizam :terima kasih sebab dtg singgah dan berpantun yg pelbagai nih :P

  15. shazzy :) Says:

    eh eh jumpa shahir hari jumaat gak yek?

  16. rizal jabai Says:

    shazzy :) ;aah..jmpe ari jumaat..tp lambat lak nk post entry nh kt blog..hehehe

  17. (: syai_sharif :) Says:

    ishh ni jeles nii GHRR ahahh :P

  18. rizal jabai Says:

    (: syai_sharif :) :hehe...maafkan saya keran bikin kamu jeles..hihihia

  19. suhaida shukor Says:

    nak jumpa shahir gak ='(

  20. azizan4444 Says:

    jai, aku cadang ko bkk blog gosip artis plk..memang laku la..haahaha,...

    nasib baik bukan maria farida..xde la aku jeles sgt..haahaa

  21. rizal jabai Says:

    suhaida shukor:nnt insyallah dpt la jumpa..hehe

  22. rizal jabai Says:

    azizan4444 :haha..blog gossip artis?nk kne jd mcm makcik2 yg selalu bergosip tu ke..kne tggu pas puase lah..hehe
    maria farida ajak aku dating nnt..nk join??hahahaha

  23. dak eina (◕‿◕) Says:

    wah dpt jumpa shahir..suka ler tu~~ huhu

  24. rizal jabai Says:

    dak eina (◕‿◕):rasanya shahir yg suke dan gembira dpt berjumpa dgn ijai..hahahaha

  25. meyra Says:

    alaaah ni bila ni?hari tu mira hussain ada cakap,dia kata pukul 5. tapi tertidur dan terbangun pukul 6 haishh :'(

  26. tiafazunia Says:

    bole jd reporter lahh ijai oi!
    :)

  27. rizal jabai Says:

    meyra :huu..ni time jumaat lepas..dekat je ngan rumah korang...hehe

  28. rizal jabai Says:

    tiafazunia :HEHE..tU KNE MENUNTUT KAT GUA DULU..BARU BOLE JD REPORTER BERTAULIAH...AHaHA

  29. Aidi-Safuan Says:

    la, tuh ko ke ijai? aku ingat sape la yang beria-ria berebut nak amek gambar ngan aku time tuh. :P

  30. rizal jabai Says:

    Aidi-Safuan :ahahahaha..ko tgh join raja lawak ke nih aidi..dush3x

  31. -ROCKprincess- Says:

    terjumpa ek...
    ke mmg dah tau dier ader kat ctu???
    hurm...

  32. MR. MIND Says:

    sakan namapk, hahaha

  33. rizal jabai Says:

    -ROCKprincess- :huhuhu..anda seperti sudah engetahui jawapannya..hihi..jai mmg dah tahu..hoho

  34. rizal jabai Says:

    MR. MIND :HAHAHA..BIASE2 JE,XDE LA SAKAN PUN..hehehee

Related Posts with Thumbnails