Menteri pelihara "anak ikan"

Saturday, January 22, 2011 5:06 PM Posted by rizal jabai
seorang menteri..yang dihormati dan berprofil tinggi
dilihat memelihara anak ikan
anak ikan yang comel itu dibelai dan dimanjakan oleh menteri itu

lebih mengejutkan ialah menteri itu membina sebuah istana untuk anak ikan beliau
sangat bertuah anak ikan itu
kalau korang,korang sanggup tak jadi anak ikan?

mungkin itulah tuah si anak ikan yang  comel

Menteri yang dihormati itu dilihat tidak akan berbuat demikian kerana sikap ganas beliau berpolitik
tetapi demi anak ikan yang comel itu
ada sifat  seseorang yang kita tak akan tahu
daripada luaran sahaja
oleh itu korang bacalah cerita ini sampai habis untuk mendapat kebenaran cerita ini

Gambar sekadar hiasan


Menteri yang bertugas dijabatan Kerajaan Langit Andalusia ini adalah rekaan semata-mata
kerana penulis blog ini iaitu ijai yang  tercomel  dah tak ade kerja nak buat

sekian terima kasih

nak tengok anak ikan yang  comel itu?

ini dia!!!
jeng  jeng

Anak ikan yang comel bersama istana nya..heee




*moral of the story  is
Tajuknya ialah anak ikan
apa definisi anak ikan?
anak ikan ialah anak yang dilahirkan oleh mak ikan lah..haha
entry kali ini adalah gurauan semata-mata.tak ada kena mengena antara yang hidup dan mati
double mening  sering terjadi kerana tiada penjelasan secara  detail
oleh itu jangan terpengaruh kerana tajuk..kerana isinya belum tentu  sama dengan tajuk yang di highlight
oleh itu berhati-hati dan bacalah secara terperinci.

5 Response to "Menteri pelihara "anak ikan""

  1. ..hizamirahim.. Says:

    huhu.
    siapa menteri tu?

    *tibe2 percaye tajuk tu

  2. rizal jabai Says:

    ..hizamirahim..:aku bg tau ko je tau zami..cite ni mmg betul..menteri tu ialah tett tott tettt tottttt

    alamak kne censored plak..huhuhuhu

  3. Terry Nur Iman Says:

    CHOIIII .

  4. rizal jabai Says:

    Terry Nur Iman :hahahaahahaha..ngah release tension nih..ngeeee

  5. asybedazzle Says:

    haha. double meaning nih. anak la ikan. :D

Related Posts with Thumbnails